Opgave
- Arkivering af dokumenter til bestyrelsen
|
Vi arkiverer alle dokumenter, som bestyrelsen arbejde med eller har brugt i deres virke i klubmodulet. |
Indholdsbeskrivelse
- Hvordan arkiverer vi dokumenter til bestyrelsen
| Fremgangsmåden til upload af dokumenter er:- Login i klubmodulet fra hjemmesiden.
- Vælge Administrator login fra Brugermenu i øverste højre hjørne.
- Træk musen henover ikonerne i topmenuen, indtil klubmodulet viser Arkivmenuen.
- Vælg undermenuen Bestyrelsesarkiv, Klubmodulet viser en oversigt over mapper i arkivet.
- Vælg mappen, hvor du vil arkivere dokumentet. Der kan være eller rettere, der er undermapper; nemlig en mappe for hvert år. Når du har valgt mappen, kan du se de øvrige dokumenter i mappen.
- Tryk på trykknap Upload i topmenuen i arkivet for at uploade dokumenter. Klubmodulet åbner en dialog-boks, hvor du finde kan dokumentet.
- Klik på dokumentet og tryk på trykknap Åben. Klubmodulet har arkiveret dokumenterne.
- Log ud...
|
Organisering
- Kan opgave med fordel deles af flere
|
Alle i sekretariatet kan udføre opgaven, men det er primært en opgave for sekretæren, der har ansvaret for bestyrelsesdokumenter. |
Tid |
Det tager under 5 minutter at uploade et dokument. |