Skip Navigation Links
Støt vores sponsorer

            

Opgave
  • Arkivering af dokumenter til bestyrelsen
 Vi arkiverer alle dokumenter, som bestyrelsen arbejde med eller har brugt i deres virke i klubmodulet.
Indholdsbeskrivelse
  • Hvordan arkiverer vi dokumenter til bestyrelsen
 Fremgangsmåden til upload af dokumenter er:
  1. Login i klubmodulet fra hjemmesiden.
  2. Vælge Administrator login fra Brugermenu i øverste højre hjørne.
  3. Træk musen henover ikonerne i topmenuen, indtil klubmodulet viser Arkivmenuen.
  4. Vælg undermenuen Bestyrelsesarkiv, Klubmodulet viser en oversigt over mapper i arkivet.
  5. Vælg mappen, hvor du vil arkivere dokumentet. Der kan være eller rettere, der er undermapper; nemlig en mappe for hvert år. Når du har valgt mappen, kan du se de øvrige dokumenter i mappen.
  6. Tryk på trykknap Upload i topmenuen i arkivet for at uploade dokumenter. Klubmodulet åbner en dialog-boks, hvor du finde kan dokumentet.
  7. Klik på dokumentet og tryk på trykknap Åben. Klubmodulet har arkiveret dokumenterne.
  8. Log ud...
Organisering
  • Kan opgave med fordel deles af flere
 Alle i sekretariatet kan udføre opgaven, men det er primært en opgave for sekretæren, der har ansvaret for bestyrelsesdokumenter.
Tid
  • Hvad er tidsforbruget?
 Det tager under 5 minutter at uploade et dokument.