Indholdsbeskrivelse
- Konkret og detaljeret beskrivelse af opgaven
|
I skal arrangerer indkøbsaftener hos vores tøjsponsor, hvor medlemmerne kan købe varer til en favorabel pris. Sponsorkontrakten fortæller hvor mange indkøbsaftener, som I skal arrangerer. I den nuværende kontrakt skal vi afholde to klubaftener; sidste tirsdag i februar og første tirsdag i december.
Fremgangsmåden er i store træk:
- Finder ud af hvad I mener medlemmerne mangler eller snart vil mangle.
- Sikre jer, at vores tøjsponsor kan levere varerne, som I vil give tilskud til.
- Indhente bestyrelsens opbakning til både varevalg og rabatsatser. Omfanget af rabatterne er underlagt de midler, som er afsat i budgettet. Bestyrelsen tager stilling til oplægget på online møder; forhåbentlig kun et.
- Aftale de nærmere detaljer med vores tøjsponsor.
- Får kommunikationsgruppen til at reklamere for indkøbsaftenen; herunder oplægget samt dato og klokkeslæt.
- Få efterfølgende en snak med tøjsponsoren om forløbet af aften og salget.
Bemærk. Der skal altid være et tilbud på en klubtrøje.
|
Organisering
- Kan opgave med fordel deles af flere
|
I kan være 1 til 3 medlemmer på opgaven, hvor en har kontakten til vores tøjsponsor, mens en anden har kontakten til bestyrelsen. Den sidste kan stå for kommunikationen, så vi fortalt medlemmerne om arrangementet.
Der kan være en gruppe for hver indkøbsaften, men vi foretrækker en gruppe, så I rage nytte af jeres erfaringer.
|
Tid
|
Det er en god ide at starte mindst en måned før afholdelsen af klubaften, så tøjsponsoren er klar, og at medlemmerne er informeret om arrangementet. Tidsforbruget er:
- 1 til 2 timer eller flere snakke til træning/sociale medier.
- 1 times tid (telefonopkald eller besøg i butikken. Det sidste er det bedste).
- I bruger 1 til 2 timer på oplægget og højst en halv time på kontakten til bestyrelsen.
- 1 times tid på endelig aftale.
- 1 times tid i perioden frem afholdelsen af indkøbsaftenen.
- 1 times tid.
Det samlede forbrug 2 gange om året er 5 til 7 timer
|